donderdag 10 mei 2012

spechtjes



Ik weet niet wat de Heren Klink en Hirsch Ballin bezielt, maar het lijkt erop dat ze omkijken in wrok en doelbewust het CDA schade willen toebrengen.

Je kunt mij niet wijsmaken dat er niet één CDA-kiezer is die niet weet dat zijn club samen heeft gewerkt met de PVV. Tijdens het beroemde congres hebben daar ruim 60% van de aanwezige leden toen hun steun aan gegeven. Pas op het laatst hebben bovengenoemde heren zich tegen die samenwerking uitgesproken.

Zijn ze nu uit op een openbare verontschuldiging van de CDA leden die vóór de samenwerking met de PVV hebben gekozen. Moet iedere keer dat feit naar voren gehaald worden? Ik heb al in een eerder artikel aangegeven dat ik de zes candidaten die momenteel strijden om het lijsttrekkerschap, niet bepaald charismatisch vindt, maar dat zijn de heren Klink en Hirsch Ballin ook niet.

Je zou hoogstens kunnen vragen dat het CDA bestuur een verklaring uitgeeft waarin ze duidelijk aangeeft dat met de kennis van nu de keuze tot samenwerking met de PVV, ook al was het slechts gedoogsteun, niet zo verstandig was.

Het wordt tijd dat een aantal psychologen en psychiaters Wilders onderzoeken om te zien wat er gebeurd is in 's mans leven, waardoor hij zo geradicaliseerd is. Overigens vind ik dat de bescherming van deze man opgeheven moet worden.

Geen opmerkingen: